torsdag 6 januari 2011

Tråkigt besked....

Igår var jag och kolla Tilda och det visade sig att där va en enda valp som troligtvis inte levde, kan man bli annat än besviken...
Jag hade ju verkligen hoppats att det skulle visa på ett antal valpar och att de mådde bra. Troligtvis kommer ju denna lilla att absorbera, ska göra ett nytt ultraljud på onsdag men det mer för att kolla så att det inte tillstöter några komklikationer. Fan vad trött jag bli, men det är väll bara till att ta nya tag och resa sig upp och ta nya tag.

Inatt har det snöat igen och det är ju inte lite snö som har kommit...när ska det sluta? Visst är det fint men man kan ju snart inte ta sig fram och det är ett himla slitande men denna snö. Längtar tills det blir vår/sommar så man slipper alla dessa kläder. När inte ens barnen tycker att det är roligt att vara ute då är det lite för bra.
Var iväg och åkte pulka och skridsko både i förgår och igår och det tyckte de var roligt, men nu kan man ju inte göra det hellre får väll vänta och se om de sköttar isen igen.
Idag blir det middag hemma hos mamma, sen ska jag ta en runda med hunden, om jag nu hittar någonstans att gå.
Ha en underbar dag
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar