lördag 15 januari 2011

Helg.....

Att det inte kan sluta snöa, kan inte fatta det. Hur mycket kan det komma. Ja ja det är väll bara till att ta det och göra det bästa av det. Idag har jag faktist tränat min lilla hund, hon tyckte att det var riktigt roligt att få komma hemifrån och trätta sina kompisar. Hon hämtade faktis dummis riktigt bra även om hon ibland kom av sig. Jag tyckte det var riktigt skönt så i lagom tackt ska vi komma igång igen.
Har ätit tacos till kvällsmat och är ducktigt seg nu, ska nog ta och sätta mig med boken igen en stund sen blir det tv för resten av kvällen.Jag har lite svårt att fatta att jag är som besatt i dessa böker. Jag har väll aldrig läst böker om vampyrer...men de är faktist riktigt bra. Är inne på tredje boken nu sen är det bara en till vad ska jag då hitta på...tur att man snart ska börja jobba igen så men kan komma i rätt rutiner igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar