måndag 24 januari 2011

sista lediga dagen....

Jaha nu är det slut på ledigheten, imorgon är det jobb. Har tränat Tilda både i går och idag. Igår tränade vi apportering och det gick hyfsat bra hon har ju inte varit igång på ett tag så jag är nöjd. Idag tränade vi lydnad och det gick kanon, pigg och allert som bara den, när vi va färdiga var båda mycket nöjda med prestationen.
Tilda har gått in i skendräktighet och jag trode att hon skulle vara hyfsat seg men inte... skönt.
Ska sätta mig och kolla igenom tävlingskalendern för att se om vi kan planera några tävlingar i vår. Kan ju försöka få Lp 1 ialla fall sen får vi väll se om vi kan ta oss upp i tvåan. Jakten får vi nog jobba vidare med ett tag till innan vi går ut på prov, men vi har ju hela livet på oss för det.Jag är så glad för min lilla tös så det är svårt att beskriva i ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar