tisdag 18 januari 2011

Sista lediga veckan...

Så fort tiden bara springer iväg..nästa tisdag är det dax att börja jobba igen och det är med blandade känslor. Man kan ju hoppas att det har blivit bättre än när jag gick på ledigheten men skulle inte tro att det är så. Det återstår ju att se.
Annars händer det inte så mycket just nu, träningen blir det inte så mycket med eftersom överallt är det halt och elendigt, hoppas snart denna is kan försvinna så man kan komma igång igen. Känner faktist att det ska bli riktigt roligt att kunna komma igång med träningen igen och jag tror Tilda tycker det samma.

Har bara den sista av twilight serien kvar sen har man läst 4 böker på sin ledighet och jag undrar om det någonsin kommer att intäffa igen ja kanske när jag läser Stig Larssons trillogi men sen blir det inte mer på ett bra tag. Ja man får kanske läsa hundböcker men det gör man ju hela tiden.

Har funderat kring hur man ska göra med avlen, ska jag redan nu köpa in en tik till så man (om man har tur)har två olika linjer att gå på eller man ska hoppas på att det blir valpar nästa gång och hoppas att det blir nått att spara....
Är inte helt enkelt finns för och nackdelar med allt. Får fundera igenom detta nogrant innan man beslutar sig för nått och hur det än blir så blir det nog bra..
Nu ska jag sätta mig frmför tv och ta det lugnt och se om barnen kan varva ner några hekto ; ))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar