fredag 3 december 2010

Jobbehelg,paning fullt ös medvetslös...



Nuså börjar det ta sig, ska iväg och para imorgon och hoppas på att allt går enligt planerna. Jobbar helgen så när det blir tisdag då kommer jag att vara helt slagen.

Blodprovet som togs i tisdags visade 6,2 nmol/l.. kan vara svårt att räkna på ett sånt tal men kom fram till att paning lörd-månd nog skulle bli bra, det kan man ju aldrig veta eftersom hormonerna skjuter i höjden olika fort hos tikana men ska man nu gå på värdet som vi fick skulle hon ha ägglossning någon gång mellan tosdag/fredag. Ja inte vet jag men nu kör vi på detta och håller tummarna på att hon tar sig.
På måndag ska vi på julbord med jobbet och för första gången sen jag började jobba innom komunen ska vi äta mat utanför jobbets väggar....var ju på tiden är inte så kul att sitta på stället man är på var ,varannan dag. Ska bli intressant och se vad Hjälmsjövik resturang har att erbjuda. Återstår ju att se på måndag.

Igår hade vi kalas för mannen min och idag ska vi till svågern och fira deras pojke ska bli gått med smörgåstårta Mmmmm.

Idag har jag och barnen gjort ett pepparkaks hus, jag satte ihopa det och barnen fixade dekorationen såå duktiga så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar