tisdag 30 november 2010

Väntan.....

Ja det första blodprovet visade 0,8 nmol/l så det var inte dax än, har varit och tagit ett nytt idag så nu får vi väll se vad det blir för besked imorgon. Hoppas ju att det är helt rätt nu så jag kan planera resten av veckan. Blir ju en del planerande med ett antal kalas och jobbhelg. Önska att det snart är dax för lite ledighet så man kan vila upp sig och få lite tid med familjen och kanske lite vänner.
Man hinner och orkar inte fara iväg i veckorna och de helger som man är ledig ja då är det ju så mycket annat som ska ordnas med så vännerna får komma sist på att göra listan hurr trisst det än är. Hade man inte jobbeat helg och röda dagar så kunde man ju haft ett socialare liv.
Fick precis reda på att det blir till att jobba julaftons kväll jippy....är bara 4:e eller 5:e året i rad, tur stoffe ska vara hos sin pappa och att vi firar jul på lillejul. Är ju inte bara jag som tycker det är tråkit det är ju en familjehögtid och även barnens högtid.Ja ja hade jag lagt in det i tid hade jag väll fått vara ledig och det är förhoppningsvis enbart julafton som jag ska jobba sen ska jag vara LEDIG till den 23 januari och det ska bli så jäkla gött.
Nä nu ska jag umgås med familjen innan det blir tv
Tjinggeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar