tisdag 28 december 2010

Lugnt och skönt

Idag har jag och Melvin tagit dett väldigt lugnt.En lång frukost och sen en sväng upp till svägerskan för en klippning och en god pratstund.
Nu ikväll har jag gott en sväng med hunden så nu ska jag ta en stor kopp kaffe och kolla på tv.
Imorgon är det en vecka kvar tills ultraljudet ska göras på Tilda och det ska bli skönt när det väl är avklarat. Skulle det visa sig att hon inte är dräktig så har vi ju en del utställningar vi kan äka på istället, även om nu inte det är det jag vill.
Melvin har inte frågat efter sin napp & snutte, men man märker att han saknar det är lite gnälligare än vanligt men men det går väll över. Han är ju hur som helst jätteduktig.
Ja nu är ju detta året slut och 2011 tar vid. Kan undras vad som kommer att ske då...en del vet jag ju redan det ska bli mycket spännande med utbildningar. Hoppas och planerar för att kunna åka till Stockholm en sväng i sommar och möjligtvis till Kolmården. Melvin tyckte vi skulle åka till Nordens ark men där har vi ju precis varigt så det får nog vänta.
ska fira nyår hos svägerskan sen får vi väll se vad det nya året har att erbjuda.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar