fredag 24 december 2010

Julafton

Jaha då var det julafton, jisses vad tiden går fort. Igår var vi hos mina föräldrar och firade jul, mycket trevligt. Barnen var helt hysteriska i väntan på tomten. När väl tomten kom så sken det i allas ögon av förväntan och lycka.
Idag har tiden gått till att leka med alla leksaker som tomten kom med igår, tur att men lyckats köpa de saker som dom uppskattade.

Jag ska snart göra mig i ordning för arbete, känns ju så där men men någon måste ju jobba en sån dag som detta.

Skönt att det snart är dax att göra ultraljud på Tilda, vill veta om det ska bli valpar i feb eller inte...är min högsta önskan just nu. Tror att hon är dräktig men man kan ju inte vara säker till hundra procent och även om det är så är det ju några veckor till som det kan ändra sig. Nä nu ska man väll inte måla fan på väggen, de säger ju att hoppat är det sista som överger en och så är det säkert.

Önskar alla jag känner en underbar god jul och ett gott nytt år!
/Ellinore med familj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar