tisdag 9 augusti 2011

Tråkit väder....

Var i hela friden tog sommaren vägen?? Här regnar det bara hela tiden...tror man det ska bli fint på fm så hinner man inte tänka mer för sen regnar det igen. Igår åskade det och jag undrar om innte det blir så idag med. Ja ja vädret kan man ju inte styra över men man blir ju helt seg i skallen.

För övrigt händer det inte så mycket, har tränat Klara lite på fm och konstaterade att hon snappar upp saker väldigt fort. Får väll se om jag kör och tränar Tilda i kväll, just nu känner jag mig inte speciellt sugen men det kan ju ändra sig.

Har en förhoppning på att vädret ska bli bättre i mmorgon, så jag kan köra till Kroppsmarkens kennel och få lite fina kort tagna på mina hundar, men om det bara regnar blir det ju inta av. Kroppsmarkens Kennel har ju Klaras pappa "James" så de är ju nyfikna på det lilla livet. Jag är ju också nyfiken på vad de har att säga om Klara..de har många år bakom sig när det gäller uppfödning av labbe så de har "ögon" för att se vad som är bra och mindre bra. Man ska ta hjälp av erfarna uppfödare tycker jag det är ju de som sitter på mycket kunskap och den vill man ju bevara.

Nä nu blir det till att asa sig till sjukgymnasten sen får vi väll se vad det blir av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar