fredag 19 augusti 2011

Semestern slut och allt är som vanligt...



Nu är första veckan arbete avklarad, och det är som det brukar. Etfer några timmar på jobbet så är det som om man aldrig har varit där ifrån. Vet inte om detta är bra eller dåligt. Man är ju i och för sig mer utvilad men det lär väl inte hålla så länge.

Klara hon växer och frodas, ser det när hon leker med kompisen Allie. Hon har fått rätt långa ben nu och har blivit hyfsad snabb.Hon är ju en hulligan men en äskvärd sådan ; )

Kroppen min är inte den bästa. Har haft en sommar utan piller och värk men det räckte med två dagar på jobbet sen är det igång igen. Ja ja så är livet bara till att bita ihopa och köra på.Man orkar ju inte hålla på med det hur länge som helst, så vi får väll se hur länge man orkar hålla ihopa det. Positiva tankar ska man ha.

Har haft kalas och det blev nog faktist lyckat även om det inte blev som jag hade tänkt mig, skulle ju gjort en smörgåstårta men det blev inte så eftersom jag fick hoppa in och jobba, lite extra timmar kan man alltid behöva. Ska ju vara ledig en del i höst pga min utbildning. skulle ju igentligen varit i Tomelilla denna helgen men dt blev ändrat så nu blir det nästa helg istället.

Katarina skickade korten som vi tog hos henne och de blev helt kanon, är så tacksam för att det finns sådana underbara männinskor att tillgå.

Vi får väll se om det blir marknad idag eller inte, beror ju på vädret och det ser inte så lovande ut.Nu ska jag ta en kopp java sen får vi väll se vad dagen har att ge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar