onsdag 3 augusti 2011

Sommaren har kommit till Skåne...ett tag i alla fall





Nu har vi haft flera dagar med vackert väder...gött. Dagarna bara springer iväg, snart dax att börja jobba igen. Hade gärna varit ledig längre. Vi har ju faktist hunnit med det vi skulle, ska bara såga itu det nya brännet men det har vi ju tid med. Man måste ju ta det´lite lugnt också så vi har en plan på att tillbringa någon natt i svärföräldrarnas husvagn. Men allt beror ju på vädret.
Juat nu har Klara morgonrycket,hon och tilda har dragkamp och Klara har inte riktigt fattat att Tilda kommer att vinna ; )
Ska försöka ta några bra kort på denna lilla hulligan, är ju inte det enklaste när hon sällan är stilla.Får ha mannen til hjälp, han får väll fota och jag ställa upp. Ska träna lite med henne idag, lite avlämningar i hallen tror jag det får bli, lika bra att börja lägga grunden nu.
Har precis insett att jag måste göra nått åt vattenskålen...hon slänger ut vattnet flera gånger om dagen och det är ju inte det jag tänkte lägga min tid på...att torka upp vattnet hela tiden. Ja ja hon växer väll till sig hon med.
Tiden går ju så himla fort så innan man vet ordet av är de fullvuxna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar