tisdag 16 november 2010

Ledig dag...

Idag är jag hyfsat sleten, jobbat helgen sen var vi på kickoff med jobbet igår.Idag har jag försökt att stressa ner, men det är ju inte alltid så enkelt. Alla dessa måsten som hänger över en kan ju knäcka den bästa. Ska försöka ta det lugnt och låta dammråttorna ligga kvar även om det kliar i fingrarna.
Har mått riktigt bar de sista dagarna, ute och gått och det hjälper ju upp en del. Tilda har inte börjat löpa men nu tror jag inte det dröjer länge, det är ett väldans skvättande och slabbande.Kan ju ha fel man kan ju aldrig veta när det är dax. Ibland önskar jag att Tilda kunde prata typ 10 min/dag så man fick inside info liksom ; )

Har varit hos sjukgymnasten idag och även om det gör fruktansvärt ont så hjälper det. Skönt är ju det för annars hade man ju inte utsatt sig för det. Väntar på att läkaren på Spenshult ska ringa men först ska jag iväg och hämta barnen. Tror det blir en lugn och stillsam dag idag.
Ha det go vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar