torsdag 11 november 2010

lugna gatan

Just nu är det väldigt lugnt i vårt liv, väntar på att Tilda kan börja löpa. Har inte haft så väldigt ont även om sjukgymnasten kan hitta rätt punkter att jobba med. Känner att det ligger på lur men än är det väldigt lugnt. Gör mina övningar som jag har fått och använder min värmedyna varje dag.
Hade tänkt att vi skulle tävlat på klubbtävlingen som skulle varit i tisdag men eftersom det bara var jag så tyckte jag inte att det var lönt, tur var nog det för Tilda var helt distä och frånvarande. Tyder också på att löpet är på gång, men man vet minsann inte med dessa djur.

Stora killen har varit hos tandläkaren och det gick fantastiskt bra, han var lite rädd i början men eftersom tandläkaren/hyginisten var mycket duktig så löste det sig ändå.
Nu är det snart helg och nu är det min tur att jobba även om det inte är så speciellt inspererande. Går fort när man väl har börjat.
Ja ja nu ska jag tillbringa resten av kvällen i soffan
/Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar