torsdag 21 oktober 2010

Snö.....

Vad hände nu då snöat och regnat om vart annat i natt, jag trode ju att den skulle ha försvunnit tills idag men ack vaad jag bedrog mig kom inte in i bilen i morse så det var ju tur att man inte skulle iväg till jobbet. Tilda tycker det är kanonroligt att det har kommit snö hon har härjat på som en galning. Skönt att någon tycker att det är kul ja barnen tycker ju också att det är kul är väll igentligen bara jag som tycker det är jobbigt.
Tränade här om dagen och det gick kanonbra, Tilda hade mycket bra fart och även om jag glömde visselpipan hemma så fungerade hon ändå skönt att veta det.
Är ledig imorgon sen är det dax att jobba hela helgen puhh känns inte så motiverat men men sånt är ju livet.
Ska nog ta en sväng med Tilda i em i skogen skulle nog hon uppskatta och ja jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar