söndag 17 oktober 2010

Snart ny vecka igen...

Gud vad helgerna går fort, redan söndagkväll. Helgen har varit riktigt trevlig med en hel del hundträning,& tjejträff. Har varit fin fint väder och då får man ju passa på att vara ute och greja. Ryggen har varitg hyfsat bra så nu får vi väll hoppas att den håller tills det blir dax att komma till sjukgymnasten.
Vi har tränat lydnad jag och Tilda och hon var fantastiskt duktig man bli så himla glad när allt flyter på.
Ska söka nytt jobb i veckan och hoppas på att man har bättre tur med det, är lite blandade kännslor detta med att söka nytt jobb, man vet ju vad man har men inte vad man får. Är väll bara det att min kropp orkar inte med det jobb jag har så snart har jag väll inget val...ja ja den tiden den sorgen nu ska jag hoppa i säng ska ju jobba imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar