söndag 31 oktober 2010

RAS konferans i Hässleholm

Idag har jag tillbringat hela dagen i Hässleholm. Labradorklubben har annordnat detta och det var en mycket intressant dag. Träffade många nya uppfödare eller ja de har ju varit med mycket längre än jag men jag har aldrig träffat dem tidigare. Vi gick igenom vad som var bestämmt sen tidigar och om målen var uppnådda. Ett tungt och stort arbete att gå igenom och jag tycker att de gör ett fantastiskt jobb.

För övrigt är det lite upp och ner här, har skitont i ryggen och just nu ärter jag räliga piller och går hos sjukgymnast för att få rätt på skiten. Idag när jag kom hem så hade jag så ont så det var till att ta den stora dosen piller och nu har den värsta värken släppt men jag formodar att jag inte kommer att må så bra imorgon....pest eller kolera vad ska man ta...
Får hoppas att sjukgymmnasten kan få ordning på ryggen på tisdag så man kan vara som en människa igen.
Tilda har inte börjat löpa än men förhoppningsvis börjar hon snart.
Ska gå 10.000 steg om dagen from i morgon fram tills den 1 december kan undras hur det ska kunna gå, tror att det är rätt många steg om dagen. Får väll se hor det går, hur som helst ska jag inta ryggläge snart är ju en ny dag imorgon
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar