fredag 18 januari 2013

Röntgenresultat

Hela veckan har jag varit lite nervös, röntage Tess i måndags och man vet ju aldrig hur läng tid det kan ta att få besked. I dag när jag startade upp datorn fanns det där.....HD A & ED ua (0) jag skrek rätt ut av glädje. Min magkännsla sa ju att det inte skulle var några bekymmer men även om jag tyckte att plåtarna såg bra ut så är det så små marginaler som gör att det kan vara ett sämre resultat. Hur som är det skönt att man kan andas ut och gå vidare i planeringen. Har varit en rätt tråkig dag för övrigt, mår inte riktigt ok, illamående, fryser och en jäkla värk i hela kroppen men men det går väll över någon gång. Ska iväg och jobba ikväll och sen blir det lite arbete i helgen, får hoppas att man inte ska bli sjuk för det har jag inte tid med. Träningen av hundarna i veckan har gått bra, Tilda har varit på hugget..kanske för att hon trode att kanindummisarna låg i skogen inte vet jag. Tess behöver en hel del träning på att komma till mig utan ett varv först, annars är det inga större saker stadga och lyhördhet har hon...för det mesta. Hon är ju inte så gammal så det kommer säkert med tiden. Har som sagt bestämt mig nu för att börja studera i mars och det känns riktigt bra att ha tagit detta beslut. Nervöst men spännande. Nä nu blir det en stunds vila innan man ska iväg till jobbet. Ha en underbar helg go vänner /E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar