torsdag 17 maj 2012

Utställning på Trollenäs slott

Idag har LRK genomfört sin första inofficiella utställning för året.En dag med mycket att hålla reda på och fixa men det blev bra till slut...hoppas jag. Verkade som om alla var nöjda men önskade bättre väder. Tyvärr så kan man ju inte styra över detta fenomen. Har varit en lång dag och jag är trött och sleten. Jag har faktist tränat hundarna en stund i kväll och det gick riktigt bra. Tränade stoppsignal och stadga och Tess skötte sig riktigt bra. Tilda fick lite träning med snabba utskick igen så hon inte tappar gnistan och det gick kanonbra. Har ju en del att träna på fram tills på tisdag när det blir dax för kurs med Dan. Ska bli roligt. Imorgon blir det till att jobba sen ska vi väll ner till byn en sväng. Är Örkelljunga dagarna fred & lörd. På lördag ska jag till Hässleholm och ställa Tess, ska bli spännande och se hur bedömningen blir. Om inget annat är det bra träning. Är totalt slut i kroppen men det är ju inte så konstigt.Hoppas bara man kommer ur sängen imorgonbitti. Nu ska jag ta det lilla lugna sen blir det en varm dusch och sängen. /E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar