torsdag 10 maj 2012

Livet i Skåneland

Livet i Skåne rullar på, har varit en hel del att stå i nu, men jag tror det börjar lugna ner sig.Har haft mycket med LRKs utställningen på Trollenäs Slott att fixa och trixa med. Ska bli så roligt att genomföra detta evenemang. Hoppas bara på fint väder, lagom varmt och inget regn, undras om vädergudarna läser min blogg ; ) Röntgenbeskedet har kommit, nu väntar jag bara på att doktorn ska höra av sig så vi kan diskutera vad som hända skall. Har haft en träff med försäkringskassan, vi diskuterade framtid mm men eftersom jag inte vet vad/hur det ska bli så får vi väll förs avvakta sen blir det väll att fundera på framtiden. Känns jäkligt jobbigt, har jobbat i 18 år i kommunen och det är ju inte bara till att kasta sig ut i rymden....måste ju fungera med resten av livet också. Ja ja den tiden den sorgen..en dag i taget heter det ju. Hade avslutning på min och Cillas kurs igår och det var så roligt att se deras framsteg. Är alltid med blandade kännslor man avslutar kurserna, är så mycket man vill hinna med på väldigt kort tid. Ja ja de får ju fortsätta sin träning hemma fram tills det blir dax igen. Ska börja på en apporteringskurs nästa vecka, ska bli spännande men jag vet inte vilken av mina damer som ska få vara med. Den lilla är ju inte speciellt tränad och den gammla inte speciellt intresserad. Jag ska ju faktist sattsa på lilltösen men jag vill ju absolut inte stressa fram nått. ja ja vi får väll se vad det blir av detta..kul ska det bli i alla fall. Nu får vi hitta på nått Ha en underbar dag go vänner /E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar