lördag 26 maj 2012

Utställning i Hasslarp

Idag har jag varit i Hasslarp på SSRKs utställning. Hade båda hundarna med. Var otroligt varmt, nästan för varmt för att ställa hund. Tess fick Exelent, HP och blev BIM valp, så nöjd jag är...min lilla stjärna. Tilda fick oxå Exelent och placera sig 3:a i tikkonkuransen. Var en lugn och trevlig tillställning och man kan inte vara annat än nöjd. Båda hundarna skötte sig jättebra. Hade inte kameran med denna gången...synd för där kunde säkert blivit ett par bra kort. Hhar elendigt ont i huvudet men det beror nog på att jag drukit dåligt och att det har åskat. Semester nu i 2 veckor och det ska bli skönt, när jag sen ska tillbaka till arbetet så ska jag prova på att jobba inne..lite blandade kännslor men det är kanske bra för min elendiga kropp. Har börjat med den nya medicinen..ta ett tag innan den börjar verka men det känns skönt att man är igång. Får väll se hur det blir i framtiden. I morgon blir det till att ta en sovmorgon sen är det ju mors dag i morgon och det nnebär släktträff på mannens sida. Ha en underbar pingst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar