måndag 2 maj 2011

arbete, hundträning mm


Jaha då var denna helgen över..jisses vad fort det går. Har jobbat denna helgen men det gick riktigt fort.
I lördags var Britt och Putte iväg och gick jaktprov och fick ett 1:a pris & Hp och blev provbäst. GRATTIS...önskar bara att jag hade kunnat vara med och heja på.
Korte är på Putte med sin fina rosett....goa grabben....

Har varit och simmat en sväng..gud vad jobbit det var..man är ju inte i den bästa kondisen men det är bara till att kämpa på. Ska iväg denna veckan med om jag bara kan hitta en dag som passar...har ju lite annat man ska hinna med också.
Ikväll är det styrelsemöte och innan det ska jag på en behandling hos sjukgymnasten.
Vem sa att man var ledig när man inte jobbade? haha.
Ska försöka hinna träna min lilla hund i veckan, får ju ta tag i mina projekt som ska fixas, vet ju att min lilla toka fixar det man träna måste man ju göra ändå.

Nu är det bara 4 veeckor kvar tills Sollans valpar ska komma gud vad spännande...håller tummarna på att allt går bra och att där föds en tik till mig. Sånt kan man ju aldrig veta men hoppas kan man ju.
Längtar gör jag ju i alla falll..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar