lördag 23 april 2011

Påskhelg...


Helt fantastiskt väder, man känner ju att våren har kommit.Har legat förkyld och med feber ett par dagar men börjar känna mig bättre nu, är jobbit att vara förkyld när det är varmt. Har börjat på kurs med Tilda..ska få henna att städa leksakerna efter barnen och en markera att det ringer på dörren. Första uppgiften har gått framåt och andra har vi inte haft tid att träna speciellt mycket men det kommer.
Idag har vi plockat fram fåglarna ur frysen och faktist uppförde Tilda sig riktigt bra, var lite orolig för att hon skulle äta upp dom i stället för att ta in dom till mig eftersom hon nu för tiden äter allt. Värmen tar ju hårt på dom så både Tilda och pojkarna var trötta efter ett tag.

Imorgon är det dax för kalas, många barn blir det...tur att vi har hyrt lillhallen så de kan springa av sig ordentligt. Nu ska jag ta en cider till sen får vi väll se hur läänge man orkar vara uppe
Glad påsk önskar jag alla jag känner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar