tisdag 31 maj 2011

En riktig sommardag

Idag har det varit kanonvarmt, skönt men man är dåligt vand vid det. Tur man har ac i bilen annars hade man väll svimmat.
Var iväg och tränade vatten och landapportering med grabbarna nu i kväll och det var nog det Tilda tyckte var det bästa på hela dagen. Hon skötte sig kanonbra och jag är så nöjd och glad.Vad har annars hänt....vi var ju i Hässleholm på club show och det var en mycket trvlig tillställning. Helt underbart att se så många labbar på en och samma gång. finns många fina labbar runt om i landet. Tilda fick very good och det är jag fullt nöjd med.

Har varit på happening i Stoffes skola och de var jätteduktiga och trevligt också.
I söndags var det mors dag, en vacker dag som tillbringades med familjen och föräldrar. Var i Skäralid och åt vofflor,gick runt skön och sen bar det hem till svärföräldrarna för lite korvgrillning. Var kanonfint ute i skäralid, har inget minne av att jag har varit där tidigare men det har man säkert varit med skolan eller nått.

Är knappt en vecka kvar till skoan slutar och barnen har sommarlov...några veckor kvar tills semester och den är efterlängtad. Får bara hålla tummarna på att det kommer en liten valp också sen är man nöjd.
Nä nu ska jag ta mig till sängen..kommer en dag i morgon med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar