torsdag 14 april 2011

Snart dax...

Idag är jag sleten i både kropp och själ men men det går väll över. Har haft en hyfsat bra vecka, även om det har varit nått varje dag.
Var hos doktorn igår för att diskutera medicin mm och det är jag ju nöjd med. Ska köra på med alvedon och orudis, simma och gå på sjukgymnastik sen får vi väll se vad det blir av det hela. Tog en massa prover som jag får svar på om tre veckor sen får man ju ta ställning till vad som händer.
Ikväll ska jag ju jobba så idag hinner man ju inte simmma.
Var på nyttohundskurs i gårkväll och det var kul. Ska bara fortsätta träna in rätt beteende och med denna kloka hund hoppsa jag att det inte tar så lång tid.
Kursen imåndags gick bra roligt att se alla hundar och hur deras matte eller hussa jobbar med dom. Är en rolig grupp såm jag tror mycket på.

Imorgon bär det av till Ullared med ett gäng jobbekompisar, ska bli roligt och om jag känner mina vänner rätt så blir det en helg med mycket skratt och tokigheter.
Får väll försöka handla lite och planera vad som ska med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar