måndag 16 augusti 2010

Liver i Ö-a

Ja så har man jobbat en vecka..ja eller nästan i alla fall. I söndags skulle jag jobbat men vaknade med huvudvärk som påminde om migrän. Jag har bara haft ett sånt anfall tidigare och det är minst 10 år sen. Låg på soffan hela dagen med Melvins snutte över ögonen. Skitt vad det kan göra ont.
Lördagen tillbringades med släkten, firade min födelsedag eftersom jag inte är hemma imorgon. Mycket trevligt och jag tror alla var nöjda.Nåja skulle ju jobba idag med, men inatt har Melvin haft feber och den höll i sig idag med. Nu ikväll var han piggare men eftersom men inte bör lämna sina barn på dagis förren de har varit feberfria ett dygn så blir jag hemma i morgon med.. Tar rätt hårt på de små liven när de har så hög feber..
Imorgon ska jag på kurs i Skurup, ska bli mycket intressant och se hur hon beter sig när det börjar bli lite mer allvar.
Har tränat lite idag, förs fick hon titta på när grabbarna jobbade och sen fick hon hämta ett par markeringar, fungerade bra.
Nä nu ska jag hoppa i säng och sova börjar bli trött nnu.
tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar