onsdag 25 augusti 2010

Kurs i skurup...

Nu är snart kursen i Skurup slut, tiden går så himla fort.Var intressant att se Tilda göra ett mycket bra sök igår, sen var det ju dock en del andra saker som vi behöver lägga tid på men man kan ju inte få allt. Ska ner i nästa vecka och sen ska vi visst starta på jaktprov den 5 sep. Trodde eller kanske hoppades på att vi skulle bli bortlottade, men inte fick papperna i dag. Har lite lätt panik över detta men det går väll över det med. När jag anmälde tänkte jag nog inte så mycket på det men nu närmar det ju sig. Ja ja vi tar det som en träning och det kan ju inte gå mer än åt pipsvängen (tänk positivt, tänk positivt): ) Måste fundera ut hur jag ska lägga träningen fram till provet, får nog bli mycket vilt tror jag.
Hur som helst så kan man ju konstatera att hösten har kommit och det för att stanna tror jag. Bara regnar och regnar blääää hatar det. Nä hur var det nu med detta med att tänka positivt??
Nu ska jag ta lite middag med min son sen bär det av till jobbet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar