söndag 1 augusti 2010

Äntligen....

Igår var vi i Halmstad och tävlade lydnad. Vilken lyckad dag, 160,5 poäng där med ett 1:a pris och en 6:e plaserin. Vi hade bra poäng på allt utom ställandet, där hon flyttade sig när jag kom in till henne men 6,5 p är ju inte det sämsta. Där var 14 st startande i Lk 1 så vi blev delade i två omgångar. Turen va med oss, fick startnr 6 så väntan blev inte så lång. Var en stor tävling med agility med, vet inte hur många som startade men det var MÅNGA....
Nu ska vi anmäla till Helsingborgs Bk sen hinner vi inte med fler tävlingar i år.
Nästa vecka är min sista och det tar minsann emot att börja jobba, men det ska väll gå det med. Idag vill jag bara gå och lägga mig känner mig helt slut.
Imorgon är sista dagen vi leker månskensbonne, har varit roligt men det är ju inget liv jag skulle vilja leva...är nog rätt lat av mig haha.
Nu ska det ätas lite kebab sen foderdax och tvkväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar