torsdag 8 juli 2010

Snart helg igen....


Fy vad tiden går fort, tyckte inte det var längesen det var helg och imorgon är det fredag. Har hållt mig hyfsat lugn denna veckan eftersom min kropp inte vill som jag. Har tränatt Tilda lite, var i Skurup i Tidags och deet var väll helt ok, var väll jag som inte var på hugget.
Imorgon är det Tvååker utställningen och tror det blir första året på evigheter som inte jag ställer där. Eftersom det var planerat att vi skulle ha ett gäng valpar nu så anmälde jag ju aldrig. Kanske kör upp och tittar lite i alla fall, får se hur jag mår i morgon.
Ska snart gå och lägga mig, känner att det behöver jag, blir ju att man sitter uppe alldeles förlänge om nätterna. Alla mina favoritprogram går ju efter elva, fattar inte varför det ska vara så.
Hoppas dat håller i sig med vackert väder, så kan vi ta en sväng till Skånes djurpark till helgen.
Nä nu kallar sängen...
Kortet: Tilda funderar på varför det glittrar i poolen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar