torsdag 17 juni 2010

Semesterns första vecka...

Började med blandat väder, varannana dags väder har vi här. I måndags hade jag trädgårsarbete, rensade mellan stacketet och häcken. Tisdagen tillbringades inomhus, regnade och åskade som bara den.Var skönt på ett sätt eftersom jag hade så himla ont i min kropp. Igår var det fint igen och ungarna var ute hela dagen och jag klöv bränne i stort sett hela dagen. Stoffe går på sommar simskola, är varje kväll i tre veckor så man vet ju var man ska varje kväll.
Idag är väll inte vädret det bästa men det är uppehåll och hyfsat varmt, har inte gjort så mycket eftersom jag är hyfsat slak i kroppen. Har varit nere vid sjön och tränat apportering med Britt. Tilda var så jädrans taggad, hon for iväg som en galning och även om där simmade en and vid sidan om så gjorde hon rätt. YES tror minsann att poletten har trillat ner.
I kväll ska vi på uppfödarträff, blir nog rätt sent eftersom där har har precis blivit valpar (tror jag).
Nu ska jag ta en macka sen ska jag ögna igenom boken innan det blir dax att åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar