tisdag 1 juni 2010

En helt vanlig dag!!


Var tog sommaren vägen??? Har regnat här idag, blåsigt och tråkit brrr. ska iväg och träna hund i kväll får hoppas att det håller upp.Efter semester i två veckor var det dax att jobba helg men det blev inte så mycket med det. Lördag morgon började med magont som bara blev värre och värre.Vid middagstid var det ohållbart så då blev et en sväng till akutmottagningen. Alla prover var bra så då gjordes där inte med. Hade jag fortfarande ont på söndagen skulle jag komma tillbaka....ja ja ont hade jag men eftersom jag kunde stå rakt upp och jag inte hade såndan akuta smätor så körde jag aldrig in.
Har haft min moster och hennes man på besök och det var jätteroligt att träffas, är ju 8 år sen sist. Pappa har kommit hem från sjukhuset och mår hyfsat bra och det är ju skönt. Blir alltid jobbigt när man har någon i familjen på sjukan.
Enligt min man ska sommaren komma imorgon...får väll se om han har rätt ; )
Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar