onsdag 26 december 2012

Så då var julen över

Så då har man firat jul och barnen är nöjda och glada. Själv tycker jag att det är rätt jobbigt att fira jul...äta all denna julmat mm. Så för min del är det skönt att det är över. Har inte varit det bästa vädret så kroppen har inte varit med mig och eftersom det är rena isgatan i skogen så har det inte blivit så mycket med hundträning mm. Ja ja får ta tag i detta nu efter jul så man kommer igång igen. Har börjat planera inför 2013 har lite nya planer i mitt liv och man får hoppas att det slår in. Paneringen inför utställningarna under året i LRK är i full gång och jag hoppas o tror att det blir bra. Får väll se när jag hinner röntaga min lilla tös...skulle vara skönt att få detta ur välden så man har ett bekymmer minder att fundera på, men det blir väll tid för det med. Får väll ta och tävla lite rallylydnad under våren så Tilda blir klar i fortsättningsklassen också, sen blir det till att lägga lite tid på Tess så kanske vi kan starta på jatprov till hösten...så ser måen ut så det är väll bara till att börja jobba på det. Blir väll några utställningar också så får vi hoppas på att det går bra det med. Nya året ska vi tillbringa ihopa med svägerskan & svågern och det ska bli trevligt som alltid. Ha nu ett underbart slut på det gamla året och en underbar tart på 2013.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar