måndag 2 april 2012

Melvin 5 år!


Vädret spelar ett spratt ena minuten skiner solen och nästa så hagla/snöar det. Ja det är väll inte april för inte.
Har varit iväg och fått kortison i händerna och det verkar faktist som om detta fungerade riktigt bra. Har börjat jobba halvtid och det känns som om det går det med även om man är hyfsat slut eter ett par timmars arbete.

Idag fyller lillkillen 5 år...jisses vad tiden den går, känns som om det var igår jag fick upp honom på magen. Undras om det bara är de små som blir äldre : )
tyvärr är det väll inte det men man är väll aldrig äldre än man känner sig...eller nått.

Har jobbat en del med projekthundar Tilda är en superbra hund ätt ha till hjälp vid ex hundaggresitivitet. Försöker sätta mig in i allt detta med utställningar mm. Det är ingen enkel sak det, mycket man ska ha koll på, men roligt är det.

Annars är det väll rätt lugnt här jag försöker ta det lugnt när jag är ledig men det är inte så enkelt när man är van vid att hålla igång. Men man ska väll kunna klara det någon gång.

Funderar på vad man skulle jobba med om man skulle jobba med nått annat men det är inte lätt när man inte vet vad man ska bli när man är stor.
Det löser sig nog med tiden skulle jag tro.
Nä nu ska jag ta tag i livet
/ E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar