lördag 24 mars 2012

Våren har kommit till skåne.

Nu har våren kommit till skåne. Snödropparna har tittat upp och påskliljorna kommer snart att slå ut. En underbar tid vi har framöver, man blir ju piggare av solen och värmen. Har varit sjukskriven sen februari pga värken. Har fått väldigt ont i händerna...då utöver min övriga värk.Har börjat en ny utredning ang min värk så nu får vi väll se om de kan komma fram till nått.
Har börjat jobba halvtid men är inte så säker på att jag klarar av det hellre, retar mig så in i den på att inte min kropp vill som jag. Bara fortsätta att kämpa på så läng det går.
Har fått nya tider till doktorn så då får vi väll diskutera framtiden då.

Ja vad har då hänt här...ja jag har varit på fullmäktigmöte i Stockholm med LRK (Labradorklubben). En mycket trevlig tillställning även om det är mycket sittande, ätande och kaffedrickande. Man är ju inte så van vid det men men så är det ju med möten.

Ska gå en apporteringskurs i vår/höst för Dan Gudmunsson och det ska bli mycket intressant.Även detta i LRKs regi. Blir en del utställningar i vår/sommar och ev några rallytävlingar. Så ser planen ut men om det blir så det återstår att se..kroppen får väll utvisa vad jag orkar med eller inte.Jag bara hatar när det är såhär..varför ska inte jag kunna göra saker som ala andra kan , retar mig på det.
Tur att man har en så förstående och underbar familj som jag har utan min man hade inte jag klarat mig....älskar dem så mycket.

Idag har jag varit en runda i skogen med Tilda och hur elendig man än känner sig så piggar det upp att höra fåglarna i skogen.
Nu ska jag ta en liten vilostund sen får vi väll se vad som händer .
/ E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar