måndag 30 januari 2012

Livet!!


Nu är det en vecka sen Klara fick somna in och sogren har börjat lägga sig. Hur rätt det än var så känns det i hjärtat ändå.Det har varit väldigt lugnt sen dess, har promenerat varje dag med Tilda men mer än så har det inte blivit. Beror ju inte enbart på det utan en hel del på att jag har väldig ont i min förbaskade kropp.Har enormt ont i händer och fötter oven på den andra smärtan...känner mig sleten just nu så det blir rätt mycket vila nu efter jobbet.

Ja ja planen är att jag och Tilda ska ut och tävla rally fortsättningsklass snart så det får väll bli till att börja träna de olika momenten som är med. Man känner ju inte så mycket för det när det är så enormt kallt, vill helst åka till ett varmare land men det får väll vänta.

Har suttit och kollat olika valpplaner framåt men har inte kommit fram till så mycket, man blir ju lite luttrad av en sån här upplevelse men men det är bara till att ta nya tag och köra på.
Nu ska jag ta en kopp kaffe sen blir det väll tv resten av kvällen, blir till att vårda den stora pojken han fick minsann öroninflamation bara så där..ja ja så kan det va.Kortet är på Klara som valp min lilla sötnos
/ E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar