torsdag 19 januari 2012

Livet är inte alltid rättvist...

Just nu är jag lite låg dels för att min kropp inte vill som jag vill. Har enormt ont i kroppen, händer och fötter vill inte som jag, ryggen värker ja hela kroppen. Hoppas att jag snart kan komma till doktorn så man kanske kan få klarhet i vad det är som inte står rätt till.
Har ett tråkit beslut att ta tag i nästa vecka, men så är livet när man tar på sig ett ansvar.

Var iväg i vekcan och tränade Tilda, hon tycte det var roligt att få göra nått har bara blivit promenader en period men det får man väll ändra på framöver.
Idag har vi snö men den kommer inte att blir kvar för nu regnar det. Är hemma idag med vab av barn, Melvin har feber är förkyld och hostig. Är inte så kull när man ska behöva vara hemma med ett sjukt barn men det är ju så livet är.

Snart är det helg och det ska bli skönt. Nä nu får jag ägna lite tid med min son ha en underbar dag
/ E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar