torsdag 1 september 2011

vattengympa & hundträning

Jaha då har man provat på vattengympa igen efter 2 års vila. Jisses vad skönt det var men jobbigt. Ska träna 1 gång i veckan i vatten sen får jag ju göra mina andra övningar som sjukgymnasten har gett mig. Allt blir myycket enklare i vatten och jag trivs med den typen av träning.
Nu är det snart dax att jobba helg..jaja det går ju rätt fort och man jobbar ju med de bästa.
Har fått iväg jobbansökan så man får väll se om det kan bli nått med det, finns säkert andra som går före men det känns skönt att ha sökt. Hade ju varit kul om man fick det men förhoppningarna är låga.

Idag har jag och Britt tränat med fågel... och det gick kanonbra. Klara fick prova bära trut och kanin..hon ville nog gärna behåt det för sig skälv men bjöd dom till mig..duktiga lilla flicka. Tilda hämtade alla 7 vilten med fart och glädje, kom till mig med dem direkt snacka om att man är glad och lycklig.Känns som om det går framåt och det känns ju bra. Båda hundarna är trötta och nöjda, sover är vad de har tillbringat kvällen med. Synd att man inte hade kameran med men det är svårt att träna samtidigt som man tar kort...får väll bli en annan gång.

Idag har lillkillen klippt sig och det blev så fint, i morgon är det min tur och det ska bli skönt att klippa sig, det är ju lite sletet i topparna.
Nä nu ska jag ta mig till sängen så man är pigg och fräch till imorgon när man ska jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar