måndag 7 mars 2011

Magsjuka,utbildningshelg och tecken på att våren är på väg..

Ja gisses, åkte på en runda magsjuka igen..hatar verkligen denna sjuka. Får väll ändå säga att jag repade mig snabbt, och det är ju en himla tur det.

I helgen har jag varit på utbildning i Hässleholm. Labradorklubben skåne hade anatomi & bedömningskurs del 2 med Agneta Cardell som kursledare. Helt fantastiskt bra var det.Man kan bara inse att ju mer man lär ju mindre vet man...vist är det konstigt. Underbar mat och deltagare det var så bra upplagt som alltid.
Tänk vad man kan lära sig av andra uppfödare och labbevänner, det är så roligt.
Har varigt kalt men med solsken hela helgen och faktist hörde jag orren här om dagen, och det är ju ett vårtecken tycker jag. Skönt att men kan börja se fram emot en ljusare tid...vintern är så dryg nu så man behöver ha lite positiva sakaer att fokusera på.
Har tagit lite nya kort men har inte haft tid att lägga in dom i datorn ska försöka hinna med det i veckan. Idag har jag städat och tvätta ja sånt som man får göra på sina lediga dagar.
Nä nu är det dax att lägga barnen och allt vad som ska göra innan det är lugn och ro och dax för tv-tittande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar