tisdag 8 februari 2011

klickerhelg i tomelilla

Har varigt en intressant helg. Jag och svägerskan med hundar har varit i Tomelilla och gått på klickerkurs. Man tror ju att man kan lite om klicker men efter denna helgen är det bara till att konstatera att man bara är på ytan och skrapar...finns så mycket mer att lära sig.
Tilda tyckte att det var kanonroligt, hon tycker alltid det är roligt att jobba. Var inne på en bra blogg som har mycket matnyttigt även när det kommer till apportering.. kolla gärna in den. wwww.blomsterhundar.se Kände mig lite hängig när vi körde hem och i går låg jag hela dagen men värk i kroppen, förkyl och illamående. Idag känner jag mig något piggare så man får ju hoppas att det har gått över.
Ska ta och läsa lite i boken sen får väll Tilda bli försökskanin i min klickerträning haha.
Ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar