måndag 24 maj 2010

Tomt och innehållslöst


Snacka om att men kan bli lurad, var iväg och ultraljuda Tilda i förra veckan eftersom jag tyckte att det inte stämde riktigt. Temp låg stadigt och när hon hade gått så länge tänkte jag att det var bäst att kolla upp det. Fanns inte en enda valp, tomt och innehålls löst. Man blir ju väldigt besviken och ledsen, man har ju ställt in sig på att där ska bli valpar. Ja ja är ju bara till att ta nya tag och para på nästa löp, även om det inte blir sommarvalpar.
Ska ta och få igång henne nu, hon behöver bantas ner en hel del och konditionen måste bättres på. Planen är att vi ska hinna med att gå ut i lydnadsklass 1,skaffa oss ett LP, och starta på B-prov i september.
I helgen har det varit hyfsat lugnt, var en runda nere på rock i dalen på lördagen, söndagen tillbringade jag på Hässleholms gården och tittade på fina hundar.
Ska försöka få iordning min nya hemsida, ska bara lära mig hur man gör allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar