onsdag 12 maj 2010

Nu börjar det närma sig......

Idag är det ett riktigt skitväder,regnar och blåser som bara den. Man vill bara dra täcket över huvet och blunda. Var i hela friden tog sommaren vägen....
Håller på att flytta hemsidan till en annan domän så vill man ha info vad som händer hos oss får man kolla här på bloggen istället. Hoppas jag får fart på den nya sidan snart. Adressen kommer att vara den samma (www.limeflowers.se). Hinner väll med det nu när man ska ha semester skulle jag tro. Ska bli sååå skönt att vara ledig är i behov av det känner jag. Man längtar tills bebisarna kommer men jag får väl lugna mig till nästa vecka. Har börjat tempa Tilda nu 2 gånger om dagen och den ligger stadigt.
Mannen ska åka till Bulgarien nästa vecka,så då blir det bara jag, barnen och Tilda hemma, ja och förhoppningsvis en bunke valpar.
Nu ska jag göra iordning, kommer en valpköpare och hälsar på om en liten stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar