torsdag 18 mars 2010

Förkylning,feber, föreläsning &parning


Trött jag är på dessa jäkla förkylningar, Melvins sänka hade gått upp så det var bara till att börja ge pencillin, 10 dagars bråkande. Han tycker ju inte att det är speciellt gott och det kan man ju förstå.Var iväg i Tisdags och lyssnade på Pia Helen Welander, hon är vetrenär i våxtorp. Hon pratade om parning & valpning. Jättebra tyckte jag.Även om man har hört och läst det mesta så är det ju alltid bra att höra det igen.
Igår (onsdag)var jag iväg och parade Tilda och det gick jättebra.Ska ner på fredag igen sen är det bara till att vänta och se vad som händer, förhoppningsvis kommer där ett gäng valpar v 20.
Igår kom mannen hem från jobbet med feber och var hängig och idag känner jag mig kass. Bara till att bita ihopa och köra på, går väll över någon gång.
Om nu allt går som planerat så ska man jobba nästa vecka, skönt ska det bli..
Är Navy på kortet, en riktig snygging....det tyckte Tilda med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar