torsdag 11 mars 2010

Blodprov mm


Idag fick jag åka ifrån jobbet, dom ringde från dagis och så att lillkillen hade feber. Han har ju varit förkyld länge nu så det är väll väntat.
Har varit iväg med Tilda och tagit ett blodprov, för att ha lite bättre koll när det är dax för parning. Jag undrar om inte hon började lite tidigare men eftersom hon är duktig på att hålla sig ren kan jag ju ha missat ett per dagar. Det vore ju synd om man missade de rätta dagarna, och eftersom det är första gången som hon ska paras blir man ju lite nojig. Ska ringa och kolla svaret i morgon middag.
Annars är det väll rätt lugnt här, ska väll inte klaga tycker jag.Mannen får stanna hemma imorgon, vi har många sjuka på jobbet och det har varit jag som har varit hemma de sista gångerna som barnen varit sjuka.
Får hoppas att det går över snabbt igen, tycker synd om honom har ju varit mycket sjuk på sista tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar