fredag 1 maj 2015

Detta med att inte ta för mycket med...

Nu tror jag att jag har fått med mig det viktigaste.. detta med att packa inför resor är inte helt enkelt, brukar bli att man tar för mycket med sig. Jag vet i alla fall att det viktigaste är med resten får jag väl köpa på plats. Hundarna har redan fattat vinken och de har full koll på vad jag gör... inte ska de missa detta inte. Tess oh Hera ska få följa med Nike får bli hemma hos husse och mysa. Hoppas att det är lite bättre väder uppe i skara så man inte behöver ha regnkläder på sig men imorgon spelar det ju inte så stor roll eftersom utställningen är inomhus... Fick lite bilder på Eroz och Aroz och kan konstatera att pojkarna börjar bli stora, man blir lite hemma blind när man bara ser sina egna. Hoppas att alla valpar kan komma på valpträffen som jag planerar är ju ett tag sedan man såg dem. Ha nu en helt underbar helg go vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar