fredag 25 mars 2011

Träffat fantastiska människor och vackra hundar..

Vilken jäkla vecka jag har haft, måndagen hos sjukgymnasten hmm var inte skönt. Man tror ju att det ska bli bättre men riktigt så enkelt är det inte. Kan tänkas att om man inte hade varit så jääkla dum mot sig själv så hade det kanske gått bra. Hur som helst, två dagar med parning av hund...ute i kyla hjälpte säkert inte till för min värk. Parningarna gick bra, även om jag då frös som en nakenhund.

Hade en trevlig dag med storbror, barnen lekte och hade jätteroligt i onsdags..
I torsdags blev jag bjuden till Tjörnarp, kanontrevligt att få träffa sollan , Katarina
Lars och hundarna. Blev mycket prat om labbar och en helt fantastisk middag. Känns bra att ha dessa underbara, kunniga människor i sitt liv.

Har gått på piller några dagar men hoppade över idag och det var kanske dumt men jag tycker inte om att stoppa i mig en massa medicin. Får väll se hur man mår i morgon. Ska laga mat till Mh på ÖBK så det blir nog inte så jobbigt.
Nähe nu ska jag gå och lägga mig, så man orkar med morgondagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar