onsdag 20 januari 2016

Då var alla valparna sålda sista lillkillen åker imorgon. Det är med blandade känslor man har ju vant sig vid att han är en i flocken, samtidigt som det ska bli skönt när saker återgår till det normala. Idag har 4:e terminen av åtta börjat och det är likadant varje gång, rörigt och mycket med information men det brukar ju lösa sig efter hand. Det har varit en tung höst även om det mestadels har löst sig till det bättre. Man får trösta sig med att efter denna termin kan man börja räkna ner... Om ni allt går som det är tänkt ska jag och min kära make utnyttja min/vår födelsedagsgåva ; ) skulle vara skönt med ett avbrott i vardagen. Vi får väl se vad vi kommer fram till... Annars flyter det på som vanligt, så det blir till att hålla nere stressen och utnyttja tiden maximalt. Nu väntar vi bara på att Tess ska börja löpa och allt som har med det att göra. Får väl hoppas på att hon håller sig till sitt vanliga schema men det vet man ju aldrig. Man får ta en dag i taget annars orkar man inte med sig själv... man vill ju inte stöta på den berömda väggen och då gäller det att känna igen de tidiga symtomen. Det är ju en del som kommer här nu med möte i Stockholm och labradorklubben Skånes årsmöte men sen tänker jag att det kanske är lugnt en period. Har lovat mig själv att inte stressa upp mig för mycket kring saker jag inte jag kan påverka, lättare sagt än gjort men försöka är ju en bra början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar