söndag 11 januari 2015

Endast en valp kvar

Livet är ju rätt märkligt, innan idag funderade jag på hur jag skulle lägga upp allt som jag skulle behöva göra med mina valpar, miljöträning o.s.v, sen får jag ett samtal av en familj som är intresserade av en hanvalp och nu i kväll har han åkt till sin nya familj och jag har då endast en valp kvar som ska flytta... jättetrevlig familj och jag är säker på att Limeflowers Aros och de andra valparna kommer att ha underbara liv i sina nya familjer. När man nu är ute med dem så gäller det att hålla rätt på att de bara då är två så man inte står och funderar på var de andra tog vägen ; ) Imorgon är det måndag igen och barnen ska som vanligt till skolan och jag ska skriva färdigt min sista uppgift och lämna in... sen är det ju så mycket annat som ska fixas med men det man inte hinner ena dagen får man väl göra en annan dag... eller nått. Nu ska jag strax hoppa i bingen.. ny dag nya tag säger man ju.. Ha det underbart /E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar