lördag 25 januari 2014

Kallt och ruggigt!

Fy för den vad jag tycker det är kallt och ruggigt, längtar tills våren & sommaren... vinter är inte min årstid. Skönt att det är helg så man kan ta det lite lugnt och lägga måstena åt sidan och bara umgås med familjen. Verkar som om jag klarar mig från förkylningar peppar peppar ta i trä.. än så länge i alla fall. Planerna för vårens utställning börjar ta form och det är skönt att den stressen börjar lägga sig, har ju en massa annat som ska göras typ plugga matte tills ögonen blöder.. och pedagogik men den är lite enklare känner jag. Har ju jobbat som instruktör på klubben i rätt många år nu typ 13 år.. tjo vad tiden den springer iväg. Man lär sig mycket av detta engagemang och en sak kan man väl konstatera att det är inte alltid det enklaste att bemöta människorna men för det mesta går det bra. Nu ska vi sätta oss framför tv och njuta Ha en underbar helg go vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar