lördag 10 november 2012

SSRKs utställning i Åstorp

Idag har jag suttit och frusit i Åstorps ridhus. Tänk att det kan bli såå in i den kallt och då är man ju ändå innomhus. Ställde ingen hund idag utan var där för att titta. Kan vara skönt att inte ställa men man får ju inte upp värmen på samma sätt. Var 71 hundar anmälda domare var Kerstin Henriksson. Tess morfar Thurbajen Baltic King blev BIR och fick cert,han flög fram i ringen och stog super en så fin hane. Superstort grattis till Katarina & Lars Ramberg : ) Ska ställa i Moheda på inofficiell och det kommer att bli sista för detta året, sen till nästa år får vi väll se var och när vi ska ställa. Tess har inte kommit tillbaka i päls ordentligt. Annars har det inte hänt så mycket jag är fortfarande sjukskriven 75 % och det är mycket besök hos doktorn och andra instanser innom sjukvården. Planeringen inför 2013 är igång men som sagt är inte så enkelt när man inte vet hur man jobbar framöver. Har i alla fall hittat ett inre lugn nu, inte så stressad över att inte ha kontroll på saker runt om kring mig, har insett att det är bara till att ta det lugnt och så får man se vad som händer. Har varit sjuk nu en period så har inte kunnat ta mina sprutor så som jag skulle så kroppen är inte i bästa form men förhoppningsvis så ska vi väll komma igång med detta i nästa vecka och då hoppas jag på att kroppen rättar upp sig. Nä nu blir det en stor kopp kaffe och filt i soffa så man får upp värmen igen /E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar