onsdag 12 september 2012

Livet i ett nötskal

Jaha tänk att man kan lura sig själv så in i den, har haft en lugn sommar och mått riktigt bra och sen har det bara gått utför. Har bytat en del av mina mediciner för att se om de har bättre effect, sjukskriven på 75 % och en jävla värk i kroppen och händerna. Har varigt och tittat på sofieroutställningen och ja man har ju sina funderingar på hur en del hundar är konstruerade. Tänk att för en gång skull så är jag helt nöjd med mitt beslut att inte ställa ut mina hundar mer i år, bättre att vänta och låta Tess växa till sig och Tilda kan man ju hänga med när det blir dax. Ska hitta en rallylydnadstävling att starta henne på så vi kommer upp i nästa klass men den tiden den sorgen. Måste sortera lite i mitt liv nu för att jag sa orka med det så nu blir det till att göra det som är viktigt för mig och ta bort sånt som tar energi av mig. Ja ibland har man ju sina ljusa stunder får se hur länge de stannar. Har varit på vattengympa i dag och innan jag kom iväg tänkte jag hoppat över det men sen när man väl är där är det ju så himla skönt och man är ju så mjuk i lederna. Nu blir det till att glo på tv sen blir det sängen. /E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar