söndag 19 februari 2012

Vinter, sjukskrivning och en del hundträning..

Jisses vad det blev vinter här. Först -15 dagen efter +3 och tö nu när jag tittade ut snöade dert stor....
Vad har då hänt här...ja det började i tisdags med att jag tappade kaffekoppen inte bara en gång utan 2, blev till att lägga sig på alla fyra och torka golvet. Har haft ont i händer och fötter sen jul men jag har inte varit så svag som nu. Har ingen styrka i vä hand och ont som bara den i handleder och fotleder. Blir så jäkla trött på min kropp varför ska den jäklas med mig. Hur som så tog jag mig till doktorn och han sjukskrev mig 14 dagar, hoppas att det har bättrat sig till dess är ju inte så roligt att va hemma.

Igår tog jag tag i mitt liv och körde upp till klubben för lite apporteringsträning. Har ju inte gjort så mycket med Tilda sen Klara fick somna in. Har ju tränat lite här hemma men inte varit iväg så mycket. Vi var 4 st som tränade så vi deade oss i två gäng. Tilda gillar lite konkurans så det gick som bara den. När det är snö så brukar Tilda tycka att det blir lite roligare varför vet jag inte men så är det.

Just nu är det mycket sjukt här barnen har feber och det är ju så typist att de ska bli sjuka nu när det är lov. Ja ja bättre att de är det då än när det är skola.
Ha det
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar